2014年4月22日 星期二

【今日阿美語】Mitakaw to nanges(偷芒果) 2014.04.22



【今日阿美語】Mitakaw to nanges(偷芒果) 2014.04.22


Ci Tipus Koyo ko mikawitay…….Tipus Koyo 編劇 

【課文內容】請以本文為主


Ama. Ya! ira aca tayni. 奶奶:(吔!又來了)

Ama. Aka ka pilaliw. 奶奶:(你不逃跑)

Ama. Matakop ni ama ko Pitakaw no miso.
奶奶:(奶奶抓到你了)

Ama. Kaepod, kaepod kiso.
奶奶:(你下來,下來)

Ama. o wawa nima kiso? 
奶奶:(你是誰的孩子?)

Ama. Talacuwa kiso milaliw.
奶奶:(你逃到那裡去)

Ama. Kiso saca ko mitakaway tina nanges.
奶奶:(原來是你偷芒果的)

Ama. O wawa nima kiso.
奶奶:(你是誰的小孩?)

Ama. Ano caay ka somowal kiso, patayraen ako i tayring yo?
奶奶:(如果你不說,我要帶你去警察局呦?)

Wawa. Mama, kaepod! Matakop ko pitakaw no mita.
小孩:(爸爸,你下來吧,我們偷芒果被發現了)

Mama. hayi, ina o wawa no mako ciira.
爸爸:(是的,阿姨,他是我的孩子)

Mama. kayhiden ako ko wawa a mikidayday.
爸爸:(我是帶孩子抓蟬啦)

Ama. mikidayday mikidayday, ya! mikidayday san o dayday koni?
奶奶:(抓蟬抓蟬,啊!這是蟬嗎?)

Ama. sowalen aca no mako ko mato'asay no miso. 
奶奶:(我一定要告訴你的長輩)

Mama. mamaaw! kaepod hani, matakop no tao ko pitakaw no miso
爸爸:(爸爸呀!下來啦,你偷芒果被人家發現了)


Akong. he he he he he.
爺爺:(呵 呵 呵 呵 呵)




2 則留言:

  1. 很有趣吔!族語配音詮釋的很好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朱小姐.謝謝您的支持與鼓勵,我想這種方式只是抛磚引玉,希望大家共同來參與,把學習族語全面化,若有空可不可以幫我翻三隻小豬的故事。我想要把這個教育影片翻成阿美語板。

      刪除