2014年5月5日 星期一

海岸阿美語教學第6課miadop打獵--第4單元--字詞練習(二)





O sowal no Pangcah 阿美語

第6課miadop 打獵     第4單元--字詞練習(二)


3.1 lemed 夢,夢想 Ira ko lemed ako.我有夢想。
3.2 cilemed 作夢 Cilemed kako i dadaya. 昨晚我有作夢。
3.3 malemeday 運氣好 Malemeday kako a miadop.我打獵的運氣很好。
4.1 to'as古代,早年 No to'as a demak. 是古代的事情。
4.2 mato'as 成長,變老 Mato'as to ci ina. 媽媽年紀大了。
4.3 mato'asay 祖先,年老的,老人 O matoa'say cingra.他是年老的人(老人)。
5.1 lafin 過夜,一夜。人名 Lafin. Cecay ko lafin ako. 我過一個夜晚。
5.2 milafin 過夜 Milafin kako i taloan.我在田寮過夜。
5.3 papilafinen 使...過夜 Papilafinen ho ci Lafin i loma'. 請Lafin 在家過夜。
6.1 tini 這裡 I tini. 在這裡。



沒有留言:

張貼留言