2014年4月21日 星期一

Tengilen ko sowal no mato’asay(聆聽長者的話)


 
Tengilen ko sowal no mato’asay

Nosa halikimad ko mato’asay no Pangcah han?
Awaay ko cudad no Pangcah. saka, itini i rayray
to sowalen no tato’asan a pakimad to wawawa:wa.

O kimad no mato’asay,
ono rayray no to’as no mita o misaPangcahay.
Saka, o tatengilen no wawawa:wa konian a sowal.

Ano masa’opo ko ngangasawan,
pakimad sa:ca ko mato’asay.
O nian a kimad no mato’asay hawi,
o sapipasifana’ to wawa,
o dado^doen no malawawaay
konian a sowal no mato’asay

oramasato, i tini i niyaro’
mahaenay to ko kalakimad no mato’asay.
A mirekec to kapakapah,
masalacecay ko faloco’ a matayal tono finawolan.
Saka, o kapah no niyaro’ do^do sato to sowal no mato’asay a matayal,
tangasa kaherekan no tayal.

Kina kimad no mato’asay,
ono rayray no tato’asan no mita o misaPangcahay.
Ano caay pitengil ko kapakapah to sowal no mato’asay
hawi. Latek caay ka fangcal ko ‘orip no niyaro’,
caay kalaheci ko demak, awaay ko ‘epoc no kapakapah. 

Mahaen ko halikimad no mato’asay no Pangcah,
o sapi‘imer nangra to wawawa:wa.
  
 


  

沒有留言:

張貼留言